כל עסק שרוצה לפרסם ולמתג את עצמו, חייב להיעזר בשירותיו של בית דפוס. היום, בית הדפוס הוא כבר מזמן לא רק מקום המציע שירותי דפוס, אלא מאגד תחתיו מגוון שירותים תחת קורת גג אחת – ייעוץ שיווקי ואסטרטגי, עיצוב גרפיקה, שירותי קופירייטינג, שירותי דפוס, פרסום, ואפילו הפצה וחלוקה של החומר הפרסומי. אז האם הקונספט של הדפסה עדיין עובד בעידן הדיגיטלי של ימינו? ואיך בית דפוס יכול לעזור לעסק שלכם לצבור יתרון תחרותי? כל התשובות במאמר הבא.

בית דפוס – זה עובד?

בעידן בו אנו צורכים את רוב הפרסום שלנו באמצעים דיגיטליים, נשאלת השאלה מה המקום של אביזרי הפרסום הפיזיים – פולדרים, מגנטים, תלי דלת, פליירים וכן הלאה. אמנם ענף הפרסום עבר ברובו לאונליין, ובכל זאת דווקא העסקים שהתמידו בפרסום מסורתי הראו תוצאות
גבוהות יותר. התמהיל בין שיווק דיגיטלי לצד שיווק דרך בית דפוס, הראה תוצאות מעולות, כל עוד הוא התבצע לאחר מחקר ומחשבה.

פרסום בבית דפוס – איך זה עובד?

התהליך בבית דפוס מחולק לשלבים. בשלב הראשון יתקיים איפיון ראשוני של העסק – מי הוא קהל היעד, איזה אלמנטים ישפיעו עליו בצורה הטובה ביותר, וכמה כדאי להדפיס מכל פריט. האיפיון יכלול תכנון אסטרטגיה שיווקית, על מנת להפיק את המירב מהתהליך. לאחר מכן, יגיע שלב עיצוב החומרים על ידי אנשי מקצוע, הכנת טיוטה, ולבסוף ההדפסה. ברגע שכל החומרים יהיו מוכנים, הם יעברו למחלקת ההפצה, שם יחולקו לקהל היעד.

מיתוג של העסק ללקוחות קיימים

ניתן להדפיס בבית דפוס על פריטים כמו פולדרים, קלסרים, ומעטפות. אלו נועדו בעיקר עבור הלקוחות הקיימים או ללקוחות פוטנציאלים של העסק. למשל, כאשר אתם מגיעים לפגישת ייעוץ, ומוצג לעיונכם פולדר עם הלוגו של החברה, הדבר משדר יוקרתיות ומקצועיות. ההקפדה על הפרטים הקטנים נותנת אפקט משמעותי למוניטין של החברה. מיתוג שמתבצע ב-360 מעלות נותן ללקוח תחושה שמדובר בחברה ותיקה ואמינה.

הדפסה לצרכי פרסום ושיווק

ניתן להדפיס בבית דפוס פליירים, מגנטים ותלי דלת, אלה מיועדים למשוך לקוחות חדשים לעסק. יש להפיץ את החומר הפרסומי באיזורים הרלוונטיים לקהל היעד, על מנת לקבל פניות לעסק. היום בתי דפוס רבים מציעים שירותי הפצה כחלק מהחבילה, זאת על מנת להקל על הלקוח ולאפשר לו לבצע את התהליך כולו במקום אחד. שירותי ההפצה ידאגו לחלק את הפליירים באיזורים שנקבעו.

שפה גרפית אחידה

אחד הדברים שחשוב לשים לב אליו, הוא שכל החומר הפרסומי של בית העסק שלכם מדבר באותה שפה. בית דפוס יוכל להבטיח זאת באמצעות שירותי גרפיקה מקצועיים. קיימת חשיבות רבה לשמירה על שפה אחידה, שמבטיחה שהלקוח יזהה את בית העסק ויקשר אותו עם חומר פרסומי נוסף. מיתוג מבולגן עלול להשאיר רושם של חברה לא מקצועית, ולא יציבה.

כיצד לבחור בית דפוס?

ההמלצה היא כמובן לקבל מספר הצעות מחיר לפני שיוצאים לדרך, זאת על מנת להשיג את ההצעה המשתלמת ביותר. ברוב המקרים, כאשר סוגרים חבילה גדולה הכוללת הדפסה של מגוון פריטים, אפשר להשיג דיל משתלם. אל תתפשרו על שירותי הדפסה מקצועיים, שיקדמו את העסק שלכם.

שלח בקשה

התקשר אלינו:

שלח לנו מייל:

Send Request

Call us:

Email us: