בעלי עסקים משקיעים הרבה כסף בתהליכי שיווק, קידום מכירות ופרסום. הם בונים אתרים ומקדמים אותם, משלמים על ניהול מקצועי של דפי “פייסבוק” עסקיים ורוכשים מודעות ממומנות ב”גוגל”. אבל, כאשר הלידים מגיעים, האם קיימת מערכת מקצועית שהופכת אותם למכירה וודאית?
לכתבה בוואלה לחצו כאן
מרק זאבי, מייסד ומנכ”ל “במבי מערכות תוכנה”, הוא מומחה טכנולוגיה שיווקית
זאבי, מחלוצי תחום האינטרנט והאינטראקטיב בישראל, מתמחה בפיתוח והקמה של מערכות ניהול שיווק לאלפי חברות בארץ ובעולם. זאבי מסביר איך יכולים עסקים קטנים להפוך את הלידים למזומנים בקופת העסק.
חשוב מאוד שאף ליד לא ילך לאיבוד ושמקסימום לידים יהפכו למכירות. טמון פוטנציאל עיסקי גדול בקהל הלקוחות הקיימים שלכם ובאלה שמגלים עניין בחומר השיווקי/פרסומי שהוצאתם. אנו חייבים לממש אותו. מערכות תוכנה סינרגטיות מייצרות גידול מוכח בטיפול בלידים ובקופת העסק – זה פתרון מוכח.
עסק שמטפל נכון במערכת הלידים הנכנסים שלו, מגדיל תוך שנה את היקף המכירות ב-30 אחוזים בממוצע וגם משרת באופן יעיל ואיכותי מעל 95 אחוזים מהלידים הנכנסים. צריך להצטייד במערכת לקוחות חכמה המאפשרת לנהל את תהליך השיווק במערכת אחת. תהליך נכון מלווה את המסלול המלא של העסק, החל בקליטת הליד בצורה אוטומטית, דרך טיפול יעיל בלקוח הפוטנציאלי ועד ניהול נכון של מועדון לקוחות.
איך מוצאים פתרון מתאים לעסק שלי?
חשוב שכל עסק בכל היקף פעילות יבחר במערכת תוכנה אינטגרטיבית, הכוללת תוכנת שיווק ותוכנת מכירות, מערכת דיוור במייל ובסמס ומערכת טלפוניה אינטגרלית והכי חשוב שכל זה יקרה במערכת אחת ולא נצטרך לנהל מספר מערכות במקביל. כך נשיג מענה מושלם בכל תהליך ניהול השיווק והמכירות, ניהול קשרי הלקוחות, מועדון הלקוחות ושירות הלקוחות. תבחרו ממשק נוח, שיהיה קל להבנה וניהול מצדכם ושתוכלו ללמד גם עובדים אחרים בעסק לתפעל.
אתה בעצמך פיתחת מערכת כזאת
תוכנות “במבי” עושות את התהליך המלא והן פרי פיתוח ישראלי. התוכנות מיושמות במעל 1500 חברות ב-21 מדינות ברחבי העולם. 85% מלקוחותינו מדווחים על שיפור מובהק של עשרות אחוזים בתוצאות העסקיות תוך כדי צמצום הוצאות הפרסום. מהפכת השיווק הטכנולוגי, מהווה פריצת דרך בתפיסת השיווק הגלובלית. הכלים החדשים הפכו את השיווק למדע מתמטי ומאפשרים מדידה מדויקת של נתוני השיווק והפרסום. ניתן לחזות את תוצאות מהלכי הפרסום והשיווק ולתכנן את תקציב השיווק. אפשר וצריך לחסוך בצורה משמעותית בעלויות. אנחנו נמצאים בתקופת הפוסט אינטרנט ועמוק ובתוך תקופת המובייל, בעתיד הקרוב מאוד תחל תקופת המחשוב הלביש (Wearable Computing) שיהווה אתגר יוצא דופן לענף השיווק.