חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

WAInside

by bmby

קו וואטסאפ רשמי וחוקי, מאושר על ידי META העולמית לתקשורת מהירה ונוחה עם המתעניינים והלקוחות שלכם בבמבי.

אז מה זה וואטסאפ אינטגרלי בבמבי?

מכירים את זה שהמתעניין לא עונה? שהוא כרגע לא יכול לדבר? שיש לו עיסוקים אחרים ודברו איתי ״אחרי החגים״?
קו וואטסאפ אינטגרלי בבמבי מאפשר ללקוחות במבי (עדיין אין לכם במבי? למי אתם מחכים?) להוסיף קו וואטסאפ ייעודי שיאפשר לכם ולעובדים שלכם ליצור קשר
עם מתעניינים בצורה הרבה יותר זמינה, קלה ונוחה עבורכם ועבורם! כולל טריגרים אוטומטיים שיעשו לכם את עבודת השיווק הרבה יותר קלה.

וואטסאפ רשמי חוקי

מספר וואטסאפ עסקי ייחודי לעסק שלכם, אינטגרלי במערכת - מאושר וחוקי ללא סכנת חסימה על ידי וואטסאפ (*בכפוף לעמידה בכללי וואטסאפ).

ממשק משתמש קל ונוח

בנינו את ממשק הוואטסאפ בצורה קלה ונוחה - ממש כמו שאתם מכירים ורגילים מהוואטסאפ הפרטי האישי שלכם.

פשוט נכנסים, כותבים הודעה וממירים את הליד לפגישה או לעסקה 🙂

שימוש מרובה משתתפים

ניתן לרכוש מספר קווי וואטסאפ ולהעניק לכל עובד/סוכן/מחלקה קו וואטסאפ ייעודי משלה! קו הוואטסאפ מאפשר לכם לקלוט לידים באמצעות פניה אליו ובנוסף - לאפשר לכל הסוכנים שלכם במערכת לשלוח הודעות ולתקשר עם הלידים והלקוחות.

אוטומציה שיווקית

באמצעות תבניות הודעה מוכנות ניתן לשלוח למתעניינים שלכם הודעות שיווקיות באמצעות קו הוואטסאפ לפי פילוח משתמשים במערכת וגם לשלוח ללקוחות וואטסאפ אוטומטי לאחר קביעת פגישה, תזכורת לקראת הפגישה, לאחר ביצוע הפגישה, בעת כניסת הפניה למערכת ועוד!

אז מה היתרונות של הוואטסאפ שלנו?

צור קשר עם צוות המכירות שלנו

שאלות נפוצות

השתמש בהזדמנויות כדי לעקוב אחר מכירות פוטנציאליות עם לקוח ולהגדיר את הערך ואת אבן הדרך כדי לעקוב ולאסוף דוחות על העסקאות העסקיות שלך.

בוא נעשה סדר. וואטסאפ ביזנס היא אפליקציה לבעלי עסקים, בעיקר עסקים קטנים של עובד אחד או כמה בודדים שרוצים להתכתב עם הלקוחות שלהם דרך הטלפון הנייד, להציג קטלוג מוצרים/מחירון וכו׳. וואטסאפ api מהסוג שאנחנו מציעים, הוא וואטסאפ לארגונים, שמוטמע בתוך מערכת ה-crm שלנו ומאפשר לכל עובדי החברה לשלוח ולקבל הודעות במקום אחד מרוכז, בצורה רשמית ומסודרת. כל ההתכתבויות וכל המסמכים נשמרים ומהווים נכס חשוב ביותר עבור החבר שלך. 

התשובה היא בטח שכן! 

יתרה מזאת, רוכ כוח הקניה נמצא היום בוואטסאפ, בני דור ה-X ואחריהם ממש לא אוהבים לדבר בטלפון, זה אפילו ״מפחיד״ אותם. זה מוכח מדעית.

מעל 80% מהציבור אוהב לקבל מידע בהודעות לפני שהם ממשיכים לבצע עסקה. הוואסאפ נמצא אצל 90% מהאוכלוסיה בישראל. אתה לא יכול שלא להיות שם.

וואטסאפ פרטי זה מוצר חינם. וואטסאפ עסקי לארגונים זה מוצר שעולה כסף אבל הוא מחזיר את עצמו פי כמה וכמה. אין מה להשוות בין העלות לתועלת.

השימוש בו קל מאוד. בנינו את הממשק וואטסאפ בבמבי כך שיהיה הכי נוח לתפעול, ששום הודעה לא תלך לאיבוד וכמובן הכל מתועד בתיק הלקוח. דאטה ששווה לכם כסף!

שימו לב!

לפני שאתם רוכשים CRM עם קו וואטסאפ בדקו האם מדובר בקו וואטסאפ רשמי וחוקי - כל פתרון אחר פשוט מסכן את הפעילות השיווקית בעסק שלכם.

שלח בקשה

התקשר אלינו:

שלח לנו מייל:

Send Request

Call us:

Email us: