תוכנת bmby 4Deal – מערכת מרכזית אחת לניהול כולל של כל פעילות השיווק, המכירות, קשרי הלקוחות ושירות הלקוחות לסוכנויות רכב ולמגרשים , הפועלת בטכנולוגיית ענן, תחת מערך אבטחה קפדני.
המערכת מאפשרת ניהול מלא של CRM מתקדם – החל מתהליך השיווק והמכירה, קליטת הלידים, תאום פגישות מול הלקוח, מרכזייה טלפונית, מערכת דיוור ושליחת SMS, מודול דו”חות ומדידה ניהוליים, מערכת חשבוניות וסליקה וממשקי API. בנוסף, המערכת תומכת בניהול ריבוי שלוחות ומומלצת מאוד לסוכנויות ומגרשים העובדים בפריסה ארצית.
bmby 4Deal הינה מערכת הפעלה אינטגרטיבית הנותנת לכם את הכלים הדרושים להגדלת הריווחיות על ידי הגברת קצב המכירות, שליטה ובקרה וחיסכון בזמן עבודה מבלי להגדיל את ההוצאות תוך שימת דגש על שיפור השירות ללקוח, הגברת נאמנותו ושביעות רצונו!
מערכת ה- CRM של bmby מותאמת אישית לכל בית עסק ונותנת פתרון מערכתי מלא לניהול סוכנות הרכב. עם מערכת bmby 4Deal תוכלו לנהל הכל תחת קורת גג אחת!
מערכת bmby 4Deal נותנת פתרון מתקדם ואולטימטיבי לניהול מלא וכולל של פעילות השיווק והמכירות לסוכנויות הרכב באמצעות מאפייניה ויתרונותיה:
ניהול השיווק וקליטת לידים
המערכת מאפשרת משיכה של מקסימום לידים ומהווה מנגנון לניהול אמצעי הפרסום על ידי קליטת הלידים המגיעים ממקורות מדיה שונים (אתר האינטרנט, קמפיינים פרסומיים, באנרים, דפי נחיתה, טלפוניה, קידום במנועי חיפוש…) והעברתם להמשך טיפול אפקטיבי ורציף בתוך המערכת.
בנוסף המערכת מעניקה את הכלים לביצוע מעקב אחר אופן הטיפול בליד, לצד דוחו”ת לניתוח אפקטיביות הפרסום.
המערכת מייצרת גידול מיידי מ- 30% ל- 95% לפחות בכמות הלידים והמתעניינים הנאספים, ובכך מבטיחה המשך טיפול בלפחות 78% מהזדמנויות המכירה. אין ספק ששימוש במערכת מביא למקסום הטיפול בליד ולהגדלת יחסי ההמרה מליד למכירה.
CRM וניהול מכירות מתקדם
CRM מלא וניהול מכירות מובנה בתיק הלקוח. תיעוד כל האינטראקציות, השיחות והפגישות עם הליד / מתעניין / לקוח בכל שלב בתהליך המכירה, הקפצת התראות על משימות או על פגישות שלא בוצעו, התראות על לקוחות “מוזנחים” (שלא יצרו איתם קשר בפרק זמן מוגדר), ניהול יומן פגישות, ניהול משימות מלא, תיעוד דיוורים ו- SMS שנשלחו בכל תיק לקוח ועוד…
טלפוניה
מערכת טלפוניה אינטגרלית, המבטיחה מענה מקסימלי לכל פניה. המערכת מאפשרת הקפצה אוטומטית בכל שיחה של תיק המתעניין, קליטה מיידית של כל הלידים הטלפוניים כולל הקלטת שיחות ותיעוד. בנוסף המערכת מספקת ניהול וטיפול בשיחות שלא נענו שליטה ומעקב מלא על כל מערך הטלפוניה בארגון (סלולארי וקווי), ובקרה מלאה על שיחות אנשי המכירות, הסוכנים והמוקדנים (הקלטת פתיח וניתובים עם מסרים שיווקיים).
מערכת דיוור אינטגרלית Mail & SMS
מערכת ידידותית למשתמש הכוללת שליחת דיוורים ומסרוני SMS . בעלת ממשק קל ונח הפועלת באופן אינטגרטיבי למערכת ה- bmby ומאפשרת סנכרון מלא עם תיק המתעניין במערכת. מערכת הדיוור כוללת עשרות תבניות גרפיות מרהיבות, מנגנון מתקדם ליצירת דפי נחיתה, טכנולוגיית DKIM מתקדמת העוקפת ספאם, כלי דיווח ומעקב מעולים המאפשרים לנתח את סטטיסטיקת תוצאות הדיוור. כל דיוור וכל מסרון sms מתועדים בתיק המתעניין במערכת.
אפליקציית מובייל
כלי ניהולי הזמין בכל מקום ובכל פלטפורמה (מותאם בצורה אופטימלית לסמארטפונים, טאבלט, אנדרואיד ו-Iphon). באמצעות האפליקצייה ניתן להישאר מחוברים לעבודה גם מחוץ למשרד, עם כלי ניהולי נח, זמין וידידותי. האפליקציה מאפשרת ניהול לידים, קבלת תמונת מצב מפורטת על המכירות, פייפליין ודו”חות ניהוליים, פתיחת תיק לקוח, עדכון לקוחות קיימים, CRM מפורט ועוד…
ניהול חשבוניות וסליקה
בעזרת המערכת ניתן לקבל גישה מלאה לניהול כולל של ההכנסות החשבוניות והסליקה. המערכת בנויה בצורה של התממשקות חכמה למערכת הנהלת החשבונות ובעלת ממשק ישיר למערכות שונות- SAP, PRIORITY חשבשבת ואחרות- כך שאין צורך להחליף מערכות בעסק.
ממשקי API
המערכת מאפשרת עבודה עם מגוון מערכות צד ג’ ובהן מערכות ERP. כל לקוח נפתח אוטומטית במערכת ERP- התשלום נעשה במערכת זו ותעוד הרכישה נרשם אוטומטית במערכת ה-bmby. ממשקים אלו מאובטחים בשם משתמש וסיסמא במקביל לזיהוי כתובת IP של הלקוח. העברת הנתונים מתבצעת באופן דו כיווני והמערכות מזינות ומעדכנות אחת את השניה במידע שהן מעבירות. לדוגמה ממגוון המערכות: PRIOITY, SAP, MICROSOFT,DINAMIX, תפנית, מיכונים ועוד…