חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שמי קובי לנגלייב, התחלתי את חיי העסקיים בגיל 30,  כעוזב קיבוץ, חקלאי וחסר כל הבנה עסקית אך עם דחף, מוטיבציה ורעב להצליח. האמונה שלי היתה ועודנה שהדברים לא נעשים מעליהם, צריך להיות בעשייה מתמדת ותנועה עסקית, בקצב איטי אך תמיד בעשייה, לפתח רעיונות, להפיץ מסרים ולהנגיש את העשייה שלך לקהלים רחבים.

בדיוק כמו בריצות המרתון הארוכות שאני עוסק בהן, צריך לחלק את הכוח כדי להחזיק לאורך זמן ולדאוג תמיד להמשיך ולנוע, גם אם הקצב קצת מאט, תמיד להישאר בתנועה. מריצה לריצה, חשוב להפיק את הלקחים, כדי לשפר את התוצאה. כך גם בעסקים ובעשייה השיווקית.

 

במשך 19 שנה פעלתי בהקמתו ופיתוחו של מרכז הבניה הישראלי ובשיווק לקהלים ממוקדים תחום. החל משנת 2016 אני מנכ”ל ושותף בחברת bmby, המיישמת באופן טכנולוגי, מתודולוגיות ניהוליות של ניהול מידע, בקרת ביצועים וסיוע לכל מי שיש לו את הרצון המנטלי להצליח, להצליח ועוד קצת להצליח. ההצלחה העסקית מבוססת על שיפור ביצועים מתמיד ואין סופי. כך יהיו לכם יותר לידים, יותר סגירת פגישות, יותר מכירות, יותר תפוקה עסקית והרבה יעילות המבוססת על בקרת ביצועים מתמדת.

 

חברת bmby, חברה מופלאה, טכנולוגית ויצירתית- העוסקת בפיתוח מתמיד והנגשת כלים טכנולוגים לכל הנדרשים למהלכי שיווק ומכירות. כל מי שמעוניין לשפר ביצועים ולהגיע להצלחה גדולה יותר, להצליח דווקא בתקופות השוק הקשות והמאתגרות יותר, מוזמן לפנות אלי ולצוות המקצועי שמלווה אותי ב bmby.

 

תכתבו לנו ונמשיך לחשוף אתכם לנפלאות מערכת ה- bmby. kobil@bmby.com  

כתיבת תגובה

שלח בקשה

התקשר אלינו:

שלח לנו מייל:

Send Request

Call us:

Email us: