אם את/ה התומך/ת הטכני של המשפחה והחברים, אם אתם תמיד נמצאים  “על המחשב” וחוקרים דברים, אם אתה מלא/ה ברצון טוב ויכולת לעזור, לתמוך ולהדריך אנחנו בבמבי מחפשים/ות אתכם לתפקיד משמעותי, מאתגר שתדע להעריך. תינתן הכשרה ותמיכה מקצועית – כניסה לעולם ההייטק ומקפצה מקצועית.
דרישות המשרה:

ניסיון כתומך/ת של שנה לפחות בחברות טכנולוגיות / צבא- חובה.
ניסיון בעבודה עם תוכנות OFFICE ומערכות WIN – חובה.

ידע בטיפול בתקלות רשתות , תוכנה ,HELP DESK NETWORKING,  – חובה.
ידע ונסון בעבודה עם מרכזייה מבוססת VOIP – יתרון משמעותי.
בוגר/ת הסמכת CCNA/MCSA- יתרון משמעותי.
ניסיון בעבודה צמודה עם צוותי פיתוח, תשתיות, מכירות ושירות לקוחות – יתרון!
הכרות עם מערכות CRM / ERP – יתרון.
ניסיון בשיפור תהליכים והובלת שינויים ארגוניים , ניתוח ושיפור תהליכים עסקיים
יכולת ביטוי טובה בכתב ובעל פה, יחסי אנוש מעולים, יוזמה ויכולת ניהול עצמי, פרואקטיביות.
**רעב ורצון להצליח ולהצטיין**

התפקיד כולל:

הצטרפות לצוות התמיכה בארגון.
תמיכה באלפי משתמשים של לקוחות החברה.
התמקצעות בפתרונות (מוצרי) החברה, וכן טיפול בציוד קצה(טלפוניה).
ניתוח ושיפור תהליכים עסקיים בפרויקטים פנימיים ו /או ללקוחות החברה.
הדרכת משתמשים / לקוחות.
עבודה בסביבה נעימה, משפחתית ומאתגרת טכנולוגית.

להגשת מועמדות שלחו קו״ח למייל

דרישות המשרה:

    • ניסיון של שנתיים לפחות בבדיקות תוכנה ידניות

    • ניסיון בבדיקות בסביבת WEB- בדיקות פונקציונליות בדיקות שפיות, רגרסיה, אינטגרציה

    • ניסיון בניתוח מסמכי אפיון, כתיבת תרחישי בדיקה ותיעוד באגים

    • ניסיון בכתיבת שאילתות ב- SQL

    • יכולת למידה עצמית והבנת הדרישות ע”פ מסמכי אפיון

    • ניסיון בבדיקות ממשקים (למשל POSTMAN,XML,WS,MS) – יתרון

    • ניסיון ב- WEB/MOBILE- יתרון

    • עבודה מול מערכת JIRA לניהול מעקב אחרי משימות ובאגים- יתרון.

    • תואר ראשון במחשבים/ כללי – יתרון

      *נדרשת הגעה למשרדי החברה ביקנעם

      **המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

להגשת מועמדות שלחו קו״ח למייל

דרישות המשרה:

  • ידע וניסיון טכנולוגי CIO / ניהול תשתיות, מערכות מידע, ניהול תהליכים חוצי ארגון (יתרון- מעולם הנדל”ן).

  • ניסיון בתפקיד מנהל/ת פרויקטים /מנתח/ת מערכות

  • ניסיון בתפקיד מנהל/ת תפעול

  • ניסיון בניהול צוותי שירות לקוחות / תמיכה במוצר

  • ניסיון בעבודה צמודה עם צוותי פיתוח, תשתיות, מכירות ושירות לקוחות

  • ניהול מעקב בקרה על שלבים החל משלב קבלת הזמנה מלקוח עד לביצוע הפרויקט והובלת צוותי Back Office

  • ניתוח ושיפור תהליכים עסקיים וכתיבת דוחות הנהלה

  • יכולת להוביל תהליכי אפיון וארכיטקטורה מקצה לקצה ועד ל – detailed design

  • מוצרים טכנולוגיים: ניסיון בעבודה עם מוצרים כמו Tableau , monday, JIRA. ניסיון בכתיבת גאנטים, ניהול משימות (סביבת פיתוח  AGILE)

  • יכולת ביטוי טובה בכתב ובעל פה, יחסי אנוש מעולים, יוזמה ויכולת ניהול עצמי

  • הכרות עם מערכות CRM / ERP – יתרון

  • השכלה רלוונטית בתחום – מהנדס/ת תעשייה וניהול וכד’

  • יכולת קריאה והבנה של אפיונים ומסמכי פרויקט

להגשת מועמדות שלחו קו״ח למייל

דרישות המשרה:

  • לפחות שנתיים ניסיון בתפקיד מנהל/ת פרויקט /מנתח/ת מערכות /מיישם מערכות- חובה
  • ניסיון בעבודה צמודה עם צוותי פיתוח, תשתיות, מכירות ושירות לקוחות –  חובה
  • ניסיון בשיפור תהליכים והובלת שינויים ארגוניים
  • ניתוח ושיפור תהליכים עסקיים
  • יכולת להוביל תהליכי אפיון וארכיטקטורה מקצה לקצה ועד ל – detailed design –חובה
  • יכולת ביטוי טובה בכתב ובעל פה, יחסי אנוש מעולים, יוזמה ויכולת ניהול עצמי, חשיבה לוגית ואנליטית.
  • ניסיון בניהול תהליכי Delivery ואחריות על עמידה ביעדים.
  • הכרות עם מערכות CRM / ERP – יתרון.
  • השכלה רלוונטית בתחום – מהנדס/ת תעשייה וניהול וכד’ – חובה
  • שליטה טובה מאוד בכלי אופיס בדגש על אקסל – חובה!
  • יכולת קריאה והבנה של אפיונים ומסמכי פרויקט – חובה!

התפקיד כולל:

  • ניהול פרויקטים עסקיים
  • ניתוח ושיפור תהליכים עסקיים בפרויקטים פנימיים ו /או ללקוחות החברה (בארץ ובחו”ל).
  • כתיבת אפיון לצוותי הפיתוח וה- QA  מקצה לקצה
  • הגדרת תוכניות עבודה, סיכונים, כתיבת דרישות עסקיות.
  • הדרכת משתמשים / לקוחות

להגשת מועמדות שלחו קו״ח למייל

שלח בקשה

התקשר אלינו:

שלח לנו מייל:

Send Request

Call us:

Email us: